Tönt

Ja jag erkänner, jag är en tönt! Henrik är bort en till två nätter för första gången sedan vi flytta ihop och jag upplever det som jobbigt. Ja det värsta som har hänt mig, jag har hundra ursäkter för varför min snygging borde vara hemma. Jag försökte även in i det längsta att hålla honom inlåst i lägenheten. Fast jag vet, jag vet att han verkligen vill göra det här och att det är den delen av vårt liv som han tycker är så givande. Jag blir så glad av att han blir glad, min lilla prick!

Skruttiplutten ligger i magen och snurrar runt och det är så mysigt. Det blir liksom bara mer och mer för varje dag samt att magen verkar blir större för var dag. Lycka, ja lycka är att ha en så bra kille som Henrik. En kille som inte är rädd för att uttrycka sina känslor för mig eller visa dem.

Henrik du är min och jag tänker behålla dig för evigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0