Avundsjuka

Jag blir såååå himla avundsjuk när det åker upp bilder från kompisars långpromenader i solen. Idag har jag varit inne hela dagen för att slippa gå i den där jävla trappan som är mitt stora hinder just nu, eller hinder, det är en bidragande faktor till att min smärta fortsätter existera. Undrar om jag ska försöka ta bilen bort till något fint ställe imorgon, ta kort och låtsas att jag också gjort en långpromenad. Min motion är ju simning i simhallen, jag vet inte hur många gånger jag läst skylten som sitter på vägen. Det är förbjudet att fota i simhall och ombytesrummet. Ja då går det ju inte att lägga upp en bild på min motion, sedan så tror jag att ingen skulle direkt känna den avundsjuka som jag gör när jag ser soliga skogpromenader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0