Fullt upp

Idag har vi knappat på datorn i åtta timmar, vi har knappt hunnit med att äta eller att fika för att den var så in i norden fullspäckad. Kroppen har mot all förmodan hållit ut en längre stund och det var skönt. Efter jobbet idag så har jag varit i badhuset, det blev lite simning i 35minuter och 10 minuter övningar. Hur skönt som helst att simma bort en sådan här lång dag. Sen som jag nämnde sist så känner jag resultat överallt i kroppen efter träningen. Jag har blivit en sådan stammis att badvakten hämtar bollen som jag behöver så fort han ser mig, toppen tycker jag! ;)

När jag kom hem från badet så ringde jag Henke, åh vad det kan vara skönt att höra någons röst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0