Men fy

Nu har jag tröttnat, visst att man hör sina grannar när dem pysslar i lägenheten. Helt okej för mig! Åh ja, jag kommer ihåg hur det var när man träffa sin kille, man vill vara väldigt intim. Men varför, varför måste vi vara med i själva akten?!

Flera mornar i rad har både jag och Henke vaknat av att dem har sex, det går liksom inte att ta det som något annat så mycket stånk, stön och skrik som försiggår. Men droppen var väl ändå i morse eller man kanske till och med kan kalla det för natt när klockan precis har slagit fyra. Då vill inte jag bli väckt av sådana här saker, jag sover redan askasst som det är. Fyyyyy!

Nu till något annat som stör mig och det är alla dessa jävla utvecklingssamtal, ack så givande men ack så irriterande att skriva rapporterna inför.

Nä nu ska jag kolla på hus!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha vi hade också såna grannar ovanför oss när vi bodde i studentlägenheten. Blev också väckt kl.4 ett antal gånger av extremt högljudt stönande och skrik. Det var inte det trevligaste... :/

2012-05-13 @ 10:53:21
Postat av: Kattis

Skriv nån fyndig liten anonym lapp och lägg i brevlådan. Eller varför inte sätta upp en i trapphuset... :) Hihi!

2012-05-31 @ 00:23:12
URL: http://katharinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0