Ny dag med nya tag

Börja dagen med ett frisörbesök, mycket nöjd med resultatet = nästan ingen förändring bara fräschare. Dagen fortsatte med ett besök hos sjukgymnasten, mycket slit och tryck, resultat inga mer långpromenader för mig bara cykling och simning som motionsalternativ.

Lunch med finaste Malin, lite shopping, det är sååå svårt att hitta en bikini som passar boobsen just nu men jag lyckades och imorgon blir det lite vattenträning.

Senare var det äntligen dags för det där barnmorskemötet som jag inte sett fram emot men det var till min förvåning mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Såå skönt! Efter gjorde vi en snabbvisit på middag hos mamma och nu är det jobb plus slapp i soffan som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0