Bilder från Thailand



Mitt rum, jag sover till höger.



Hallen och toan är till vänster



Utsikten från mitt rum, runt kl 18.00





Min väska som jag köpte andra dagen




Jag i min nya klänning




Utsikten på baksidan av huset





Min röda fara, det är en halvautomatiska moped




På skolan brevid kan man köpa frukttalrik med hjärtatformade melonbitar, lovely!





Det här är Maria som jag äter middag med varje kväll





Och så Jenny igen, vi åt middag på ett ställe där fruit shaken smaka ris, blä!





På kvällen åkte jag Jenny och Anna ner till Sunset och hängde i en koja













Kvällen efter så var vi Sunset och åt middag, plus tog en drink men det smaka bara alkohol så jag håller mig nog till alkoholfritt för det är godast.





Här gör dem min mat






och här är slutresultatet, kyckling med cashew nötter, mums!



Kommentarer
Postat av: Mallan

Mmm, maten! :)

2009-10-31 @ 10:16:29
URL: http://napolia.blogg.se/
Postat av: Maria

Den är den bästa! Men eftersom jag inte äter grönsakerna råkar jag alltid ut för frågan om jag inte gillade maten, men men =)

2009-10-31 @ 17:36:54
URL: http://lillnorrtan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men maria, bilden i sängen får du allt se till att ta bort! :P

2009-11-04 @ 17:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0