Tröttis

Så nu är det bestämt att det inte blir jag och Richard igen, skönt men på samma gång lite ledsamt. Lite mindre trassel i livet helt enkelt.
Nu ska jag bara njuta av singellivet i Linköping, hihi!

Idag har jag inte gjort många knop, det blev lite tårta på förskolan och sedan hem för att äta lite innan promenaden med Richard.

Jag hade en diskussion med min handledare om finnarna som flyttat in på mitt ansikte. Hon berätta att det kan bli som en andra pubertet när man slutar åta p-piller. Så här har ni mig, tonåring på nytt! Hoppas brösten växer lite till då så att midjan ser smalare ut, haha!
Nä det där med midjan ska jag ta tag i nästa vecka, nu när jag saknar sysselsättning efter praktiken och är singel så har jag helt plötsligt mycket mer med tid.

Imorgon tar jag en trip hem till hemstaden Norrtan, ska bli mysigt att bara bli ompysslad av mamma och Perra. Välbehövligt efter de här veckorna, det har hänt väldigt mycket med saker.


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen sen blir det till att packa alla saker som ska med hem, typ Linneas ena film som jag har lånat i snart ett år. Förlåt den kommer nu i helgen. Sen blir det bara kläder som ska med.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har nyss slutat med mina p-piller också men har inte märkt några finnar. Dock har jag tappt lite i vikt =) Men jobbar även jag med min midja så hojta om du vill ut och gå! Jag går typ varje dag mer eller mindre..

2010-03-05 @ 18:31:20
URL: http://miraku.blogg.se/
Postat av: Maria

Kanske bara mig det drabbar.



Jag går gärna ut och går promenad, jag ska bli bättre nästa vecka på att promenera.

2010-03-06 @ 09:53:14
URL: http://lillnorrtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0